شرح وظایف کارشناسان اداره نظارت بردرمان
1-انجام نظارت های ادواری مشخص شده طبق برنامه ارائه شده
2-نظارت های موردی و برحسب ضرورت بر امور محوله و حیطه عملکردی
3-شکایت از هر واحد به صورت مکتوب توسط فرد شاکی با ذکر آدرس و تلفن پذیرفته است .
4-ارائه گزارش به صورت مکتوب و هفتگی به ریاست ادره نظارت
5-ارائه گزارش های ماهیانه درخصوص وضعیت حیطه تحت نظارت هرکارشناس (اجرائی شدن قوانین و استانداردهای نیازآموزش مسئولین فنی مراکز
6-تهیه و تدوین آمار جامع و گسترده از حیطه نظارت هرکارشناس و به روزنمودن آمار و اطلاعات موجود
7-رسیدگی به شکایات ارجاعی در اسرع وقت (حداکثر 72 ساعت) و ارائه نظریه کارشناسی به صورت مکتوب و تایپ شده به ریاست اداره نظارت
8 – اجرای طرح رضایت سنجی از کلیه مراکزخصوصی – دولتی(خصوصی هردو ماه و دولتی هر سه ماه یکبار ) و ارائه نتایج بدست آمده به صورت تایپ شده و نموداری ( و یا در قالب نرم افزار) به ریاست اداره نظارت
9 – تعامل نزدیک با دانشگاههای هم سطح و کارشناسان همتراز به منظور ارتقاء هر چه بهتر ارائه خدمات (همچنین با دانشگاه مراکز استان و کارشناسان محترم نظارت )
10-تهیه و تنظیم فرم جدیدنظارت در هر واحد
11-آشنائی باتمام پرونده های موجوددرهرواحدوتهیه لیست مشکلات موجودواولویت بندی مشکلات وحل مشکلات براساس اولویت بندی
12-ارائه دورنمای کلی هرواحد و نیازسنجی کلی شهرستان درحیطه تحت نظارت
13-بیان نقطه نظرات و پیشنهادات درراستای اجرائی شدن هر چه بهترسیاست های کلی وزارت و شکوفائی و خلاقیت های همکاران
14-بیان معضلات ومشکلات حیطه نظارتی در کلیه ابعادبه صورت مکتوب به ریاست اداره نظارت
15-رعایت کامل نظم و مقررات اداری و عملکرد الگومدارانه کلیه کارشناسان و اجرای کلی و سریع امور محوله و دریافت خدمات
16-ارشاد و هدایت صحیح ارباب رجوع و کلیه متقاضیان
17-برنامه ریزی جهت برگزاری سمینار و جلسات بازآموزی درهر واحد
18-تهیه و تنظیم تعرفه ها در هر واحد ونصب آن در واحد مربوطه
19-برنامه هر 6 ماه یکبار و بصورت محرمانه تنظیم می شود.